آ
-
آذری، غلامرضا
بررسی کنشهای گفتاری توئیتهای حاوی ایموجی براساس نظریۀ سرل [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 95-103]
ا
-
احسانی فر، علی
تحلیل گفتمان مناظره تلویزیونی در انتخابات دهم ریاستجمهوری اسلامی ایران (خردادماه1388) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 7-19]
-
احمدی، سپیده
بازسازی معنایی فرهنگ فقر زنان سرپرست خانواده [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 41-54]
-
استعدادی، ارشاد
تأثیر فرهنگ و عدالت سازمانی بر انسجام سازمانی در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 21-38]
-
امیربیک، مرضیه
نمودهای مصرفگرایی تمایزطلبانه و نمایشی در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 69-86]
-
امیرمظاهری، امیرمسعود
بازسازی معنایی فرهنگ فقر زنان سرپرست خانواده [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 41-54]
ب
-
باقری، زهرا
گفتمان شناسی فرهنگی-اجتماعی زنان در اینستگرام (جایگاه خواستههای مادران) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 69-81]
-
بختیاری، آمنه
تحلیل کیفی و کمی سبک زندگی خانواده دیجیتالی در شهر تهران(آینده پژوهی) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 47-68]
-
بشیر، حسن
تحلیل گفتمان مناظره تلویزیونی در انتخابات دهم ریاستجمهوری اسلامی ایران (خردادماه1388) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 7-19]
-
بنی هاشمی، سیدمحسن
طراحی مدل تولید محتوای فرهنگی برای زنان در فضای مجازی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 7-26]
-
بوربور، اکرم
سیمای زنان ایرانی کاربر در چهار شبکه اجتماعی توئیتر، اینستاگرام، فیس بوک وتلگرام [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 55-68]
-
بیابان نورد سروستانی، علیرضا
تحلیل محتوای روزنامه صوراسرافیل بهمنظور مطالعه نقش سیاسی اجتماعی آن در فرایند نوسازی و تحولات دوره مشروطیت [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 27-40]
ت
-
تاجیک اسماعیلی، سمیه
سیمای زنان ایرانی کاربر در چهار شبکه اجتماعی توئیتر، اینستاگرام، فیس بوک وتلگرام [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 55-68]
-
تاجیک اسماعیلی، سمیه
جنسیت و مصرف رسانهای؛ مقایسه میزان مصرف رسانهها در میان زنان و مردان شهر تهران [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 7-20]
-
تورانی، حیدر
تأثیر فرهنگ و عدالت سازمانی بر انسجام سازمانی در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 21-38]
-
توسلی، افسانه
تاثیر سرمایه فرهنگی بر سبکهای جامعهپذیری (نرم، سخت و ترکیبی) والدین (موردمطالعه شهر کرمانشاه) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 67-80]
ج
-
جلیلوند خسروی، مسعود
تحلیل محتوا برنامه های آموزشی رادیو سلامت با تکیه بر مدل تغییر رفتار مخاطبان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 53-65]
ح
-
حاجیلو، جلیل
ارائه مدل فرهنگ رفتار اخلاقی براساس تجارب معنوی و صفات شخصیتی با تعدیلگری عدالت ادراک شده [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 53-66]
-
حیدری، همتعلی
نشانه شناختی ارتباطات کلامی برنامه تلویزیونی خوشا شیراز [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 21-36]
خ
-
خادمی، علی
ارائه مدل فرهنگ رفتار اخلاقی براساس تجارب معنوی و صفات شخصیتی با تعدیلگری عدالت ادراک شده [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 53-66]
-
خطیب زاده، سمیرا
طراحی مدل تولید محتوای فرهنگی برای زنان در فضای مجازی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 7-26]
-
خواجه نوری، نسترن
بررسی نقش صداوسیما در انتشار تنوع فرهنگی (با تأکید بر توسعه مشارکتی) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 33-45]
ر
-
راسخ، کرامت اله
تحلیل محتوای روزنامه صوراسرافیل بهمنظور مطالعه نقش سیاسی اجتماعی آن در فرایند نوسازی و تحولات دوره مشروطیت [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 27-40]
-
رسول اف، رامین
تحلیل محتوای روزنامه صوراسرافیل بهمنظور مطالعه نقش سیاسی اجتماعی آن در فرایند نوسازی و تحولات دوره مشروطیت [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 27-40]
-
رنجبر مدیسه، معصومه
تاثیر مصرف رسانه های جمعی جدید بر ارزشهای نسلی (مورد مطالعه: جوانان 32- 18 ساله شهر تهران) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 81-94]
-
رونقی، مرضیه
بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر ارتباطات کاربران متاهل در خانواده [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 37-51]
ز
-
زادفرج، زهرا
بررسی نقش صداوسیما در انتشار تنوع فرهنگی (با تأکید بر توسعه مشارکتی) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 33-45]
-
زارعان، منصوره
گفتمان شناسی فرهنگی-اجتماعی زنان در اینستگرام (جایگاه خواستههای مادران) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 69-81]
-
زین العابدینی، پیام
رهیافت آپاراتوس در بازتاب و شکلدهی جامعه مخاطب سینمای ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 81-94]
س
-
ساروخانی، باقر
سخن سردبیر [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 6-6]
-
ساروخانی، باقر
سخن سردبیر [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 6-6]
-
ساروخانی، باقر
تاثیر مصرف رسانه های جمعی جدید بر ارزشهای نسلی (مورد مطالعه: جوانان 32- 18 ساله شهر تهران) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 81-94]
ش
-
شادلو، ندا
نمودهای مصرفگرایی تمایزطلبانه و نمایشی در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 69-86]
-
شاکر دولق، علی
ارائه مدل فرهنگ رفتار اخلاقی براساس تجارب معنوی و صفات شخصیتی با تعدیلگری عدالت ادراک شده [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 53-66]
-
شهاب الملک فرد، جعفر
تحلیل جامعه شناختی اثرات مصرف شبکههای اجتماعی بر سلامت اجتماعی (مورد مطالعه: دختران دانش آموز پایه دهم شهر بیرجند) [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 7-19]
ص
-
صفاری نیا، مجید
بازسازی معنایی فرهنگ فقر زنان سرپرست خانواده [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 41-54]
ع
-
عارف، ابریشم
تاثیر شبکه های اجتماعی (فضای مجازی ) بر نشاط اجتماعی معلمان شهر تهران در سال (1399) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 87-100]
-
علی محسنی، رضا
رسانه ملی و تاثیر آن بر ارزش ها و کنش های زنان در جامعه (مورد مطالعه : زنان ساکن در سه منطقه تهران) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 21-32]
ف
-
فغفوری آذر، پروین
بررسی کنشهای گفتاری توئیتهای حاوی ایموجی براساس نظریۀ سرل [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 95-103]
ق
-
قربانی، بدیع
جنسیت و مصرف رسانهای؛ مقایسه میزان مصرف رسانهها در میان زنان و مردان شهر تهران [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 7-20]
-
قربانی، علیرضا
تحلیل جامعه شناختی اثرات مصرف شبکههای اجتماعی بر سلامت اجتماعی (مورد مطالعه: دختران دانش آموز پایه دهم شهر بیرجند) [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 7-19]
ک
-
کاشانی، مجید
تاثیر شبکه های اجتماعی (فضای مجازی ) بر نشاط اجتماعی معلمان شهر تهران در سال (1399) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 87-100]
گ
-
گودرزوندچگینی، مهرداد
تأثیر فرهنگ و عدالت سازمانی بر انسجام سازمانی در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 21-38]
ل
-
لبیبی، محمدمهدی
رسانه ملی و تاثیر آن بر ارزش ها و کنش های زنان در جامعه (مورد مطالعه : زنان ساکن در سه منطقه تهران) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 21-32]
م
-
محمودی، نفیسه
تحلیل جامعه شناختی اثرات مصرف شبکههای اجتماعی بر سلامت اجتماعی (مورد مطالعه: دختران دانش آموز پایه دهم شهر بیرجند) [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 7-19]
-
مرادنژادی، همایون
واکاوی تأثیر فرهنگ پاسخگویی کارکنان هلال احمر بر اعتماد مردم مناطق روستایی زلزله زده شهرستان ثلاث باباجانی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 83-96]
-
مسعودی، احمدرضا
ارزیابی جایگاه ارتباطات در برنامه های چهارم تا ششم توسعه ایران [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 39-51]
-
مسعودی، حمید
نمودهای مصرفگرایی تمایزطلبانه و نمایشی در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 69-86]
-
مظفری، افسانه
ارزیابی جایگاه ارتباطات در برنامه های چهارم تا ششم توسعه ایران [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 39-51]
-
معینی جزنی، سارا
رسانه ملی و تاثیر آن بر ارزش ها و کنش های زنان در جامعه (مورد مطالعه : زنان ساکن در سه منطقه تهران) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 21-32]
ن
-
نصیری، بهاره
تحلیل کیفی و کمی سبک زندگی خانواده دیجیتالی در شهر تهران(آینده پژوهی) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 47-68]
-
نقیب السادات، سید رضا
گفتمان شناسی فرهنگی-اجتماعی زنان در اینستگرام (جایگاه خواستههای مادران) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 69-81]
-
نقی زاده، فاطمه
تاثیر سرمایه فرهنگی بر سبکهای جامعهپذیری (نرم، سخت و ترکیبی) والدین (موردمطالعه شهر کرمانشاه) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 67-80]
-
نوریان، سرور
واکاوی تأثیر فرهنگ پاسخگویی کارکنان هلال احمر بر اعتماد مردم مناطق روستایی زلزله زده شهرستان ثلاث باباجانی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 83-96]
ه
-
همراز، ویدا
تحلیل محتوا برنامه های آموزشی رادیو سلامت با تکیه بر مدل تغییر رفتار مخاطبان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 53-65]
ی
-
یازرلو، علیرضا
تحلیل نگرشهای فرهنگی خانواده در حوزهی آموزش کودکان کار و خیابان [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 67-80]
-
یزدانی، حمید رضا
تحلیل نگرشهای فرهنگی خانواده در حوزهی آموزش کودکان کار و خیابان [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 67-80]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد