نمایه نویسندگان

آ

  • آذری، غلامرضا بررسی کنش‌های گفتاری توئیت‌های حاوی ایموجی براساس نظریۀ سرل [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 95-103]

ا

  • احسانی فر، علی تحلیل گفتمان مناظره تلویزیونی در انتخابات دهم ریاست‌جمهوری اسلامی ایران (خردادماه1388) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 7-19]
  • احمدی، سپیده بازسازی معنایی فرهنگ فقر زنان سرپرست خانواده [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 41-54]
  • استعدادی، ارشاد تأثیر فرهنگ و عدالت سازمانی بر انسجام سازمانی در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 21-38]
  • امیربیک، مرضیه نمودهای مصرف‌گرایی تمایزطلبانه و نمایشی در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 69-86]
  • امیرمظاهری، امیرمسعود بازسازی معنایی فرهنگ فقر زنان سرپرست خانواده [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 41-54]

ب

  • باقری، زهرا گفتمان شناسی فرهنگی-اجتماعی زنان در اینستگرام (جایگاه خواسته‌های مادران) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 69-81]
  • بختیاری، آمنه تحلیل کیفی و کمی سبک زندگی خانواده دیجیتالی در شهر تهران(آینده پژوهی) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 47-68]
  • بشیر، حسن تحلیل گفتمان مناظره تلویزیونی در انتخابات دهم ریاست‌جمهوری اسلامی ایران (خردادماه1388) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 7-19]
  • بنی هاشمی، سیدمحسن طراحی مدل تولید محتوای فرهنگی برای زنان در فضای مجازی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 7-26]
  • بوربور، اکرم سیمای زنان ایرانی کاربر در چهار شبکه اجتماعی توئیتر، اینستاگرام، فیس بوک وتلگرام [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 55-68]
  • بیابان نورد سروستانی، علیرضا تحلیل محتوای روزنامه صوراسرافیل به‌منظور مطالعه نقش سیاسی اجتماعی آن در فرایند نوسازی و تحولات دوره مشروطیت [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 27-40]

ت

  • تاجیک اسماعیلی، سمیه سیمای زنان ایرانی کاربر در چهار شبکه اجتماعی توئیتر، اینستاگرام، فیس بوک وتلگرام [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 55-68]
  • تاجیک اسماعیلی، سمیه جنسیت و مصرف رسانه‌ای؛ مقایسه میزان مصرف رسانه‌ها در میان زنان و مردان شهر تهران [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 7-20]
  • تورانی، حیدر تأثیر فرهنگ و عدالت سازمانی بر انسجام سازمانی در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 21-38]
  • توسلی، افسانه تاثیر سرمایه فرهنگی بر سبک‌های جامعه‌پذیری (نرم، سخت و ترکیبی) والدین (موردمطالعه شهر کرمانشاه) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 67-80]

ج

  • جلیلوند خسروی، مسعود تحلیل محتوا برنامه های آموزشی رادیو سلامت با تکیه بر مدل تغییر رفتار مخاطبان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 53-65]

ح

  • حاجیلو، جلیل ارائه مدل فرهنگ رفتار اخلاقی براساس تجارب معنوی و صفات شخصیتی با تعدیلگری عدالت ادراک شده [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 53-66]
  • حیدری، همتعلی نشانه شناختی ارتباطات کلامی برنامه تلویزیونی خوشا شیراز [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 21-36]

خ

  • خادمی، علی ارائه مدل فرهنگ رفتار اخلاقی براساس تجارب معنوی و صفات شخصیتی با تعدیلگری عدالت ادراک شده [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 53-66]
  • خطیب زاده، سمیرا طراحی مدل تولید محتوای فرهنگی برای زنان در فضای مجازی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 7-26]
  • خواجه نوری، نسترن بررسی نقش صداوسیما در انتشار تنوع فرهنگی (با تأکید بر توسعه مشارکتی) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 33-45]

ر

  • راسخ، کرامت اله تحلیل محتوای روزنامه صوراسرافیل به‌منظور مطالعه نقش سیاسی اجتماعی آن در فرایند نوسازی و تحولات دوره مشروطیت [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 27-40]
  • رسول اف، رامین تحلیل محتوای روزنامه صوراسرافیل به‌منظور مطالعه نقش سیاسی اجتماعی آن در فرایند نوسازی و تحولات دوره مشروطیت [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 27-40]
  • رنجبر مدیسه، معصومه تاثیر مصرف رسانه های جمعی جدید بر ارزش‌های نسلی (مورد مطالعه: جوانان 32- 18 ساله شهر تهران) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 81-94]
  • رونقی، مرضیه بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر ارتباطات کاربران متاهل در خانواده [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 37-51]

ز

  • زادفرج، زهرا بررسی نقش صداوسیما در انتشار تنوع فرهنگی (با تأکید بر توسعه مشارکتی) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 33-45]
  • زارعان، منصوره گفتمان شناسی فرهنگی-اجتماعی زنان در اینستگرام (جایگاه خواسته‌های مادران) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 69-81]
  • زین العابدینی، پیام رهیافت آپاراتوس در بازتاب و شکل‌دهی جامعه مخاطب سینمای ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 81-94]

س

  • ساروخانی، باقر سخن سردبیر [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 6-6]
  • ساروخانی، باقر سخن سردبیر [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 6-6]
  • ساروخانی، باقر تاثیر مصرف رسانه های جمعی جدید بر ارزش‌های نسلی (مورد مطالعه: جوانان 32- 18 ساله شهر تهران) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 81-94]

ش

  • شادلو، ندا نمودهای مصرف‌گرایی تمایزطلبانه و نمایشی در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 69-86]
  • شاکر دولق، علی ارائه مدل فرهنگ رفتار اخلاقی براساس تجارب معنوی و صفات شخصیتی با تعدیلگری عدالت ادراک شده [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 53-66]
  • شهاب الملک فرد، جعفر تحلیل جامعه شناختی اثرات مصرف شبکه‌های اجتماعی بر سلامت اجتماعی (مورد مطالعه: دختران دانش آموز پایه دهم شهر بیرجند) [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 7-19]

ص

  • صفاری نیا، مجید بازسازی معنایی فرهنگ فقر زنان سرپرست خانواده [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 41-54]

ع

  • عارف، ابریشم تاثیر شبکه های اجتماعی (فضای مجازی ) بر نشاط اجتماعی معلمان شهر تهران در سال (1399) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 87-100]
  • علی محسنی، رضا رسانه ملی و تاثیر آن بر ارزش ها و کنش های زنان در جامعه (مورد مطالعه : زنان ساکن در سه منطقه تهران) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 21-32]

ف

  • فغفوری آذر، پروین بررسی کنش‌های گفتاری توئیت‌های حاوی ایموجی براساس نظریۀ سرل [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 95-103]

ق

  • قربانی، بدیع جنسیت و مصرف رسانه‌ای؛ مقایسه میزان مصرف رسانه‌ها در میان زنان و مردان شهر تهران [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 7-20]
  • قربانی، علیرضا تحلیل جامعه شناختی اثرات مصرف شبکه‌های اجتماعی بر سلامت اجتماعی (مورد مطالعه: دختران دانش آموز پایه دهم شهر بیرجند) [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 7-19]

ک

  • کاشانی، مجید تاثیر شبکه های اجتماعی (فضای مجازی ) بر نشاط اجتماعی معلمان شهر تهران در سال (1399) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 87-100]

گ

  • گودرزوندچگینی، مهرداد تأثیر فرهنگ و عدالت سازمانی بر انسجام سازمانی در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 21-38]

ل

  • لبیبی، محمدمهدی رسانه ملی و تاثیر آن بر ارزش ها و کنش های زنان در جامعه (مورد مطالعه : زنان ساکن در سه منطقه تهران) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 21-32]

م

  • محمودی، نفیسه تحلیل جامعه شناختی اثرات مصرف شبکه‌های اجتماعی بر سلامت اجتماعی (مورد مطالعه: دختران دانش آموز پایه دهم شهر بیرجند) [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 7-19]
  • مرادنژادی، همایون واکاوی تأثیر فرهنگ پاسخگویی کارکنان هلال احمر بر اعتماد مردم مناطق روستایی زلزله زده شهرستان ثلاث باباجانی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 83-96]
  • مسعودی، احمدرضا ارزیابی جایگاه ارتباطات در برنامه های چهارم تا ششم توسعه ایران [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 39-51]
  • مسعودی، حمید نمودهای مصرف‌گرایی تمایزطلبانه و نمایشی در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 69-86]
  • مظفری، افسانه ارزیابی جایگاه ارتباطات در برنامه های چهارم تا ششم توسعه ایران [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 39-51]
  • معینی جزنی، سارا رسانه ملی و تاثیر آن بر ارزش ها و کنش های زنان در جامعه (مورد مطالعه : زنان ساکن در سه منطقه تهران) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 21-32]

ن

  • نصیری، بهاره تحلیل کیفی و کمی سبک زندگی خانواده دیجیتالی در شهر تهران(آینده پژوهی) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 47-68]
  • نقیب السادات، سید رضا گفتمان شناسی فرهنگی-اجتماعی زنان در اینستگرام (جایگاه خواسته‌های مادران) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 69-81]
  • نقی زاده، فاطمه تاثیر سرمایه فرهنگی بر سبک‌های جامعه‌پذیری (نرم، سخت و ترکیبی) والدین (موردمطالعه شهر کرمانشاه) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 67-80]
  • نوریان، سرور واکاوی تأثیر فرهنگ پاسخگویی کارکنان هلال احمر بر اعتماد مردم مناطق روستایی زلزله زده شهرستان ثلاث باباجانی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 83-96]

ه

  • همراز، ویدا تحلیل محتوا برنامه های آموزشی رادیو سلامت با تکیه بر مدل تغییر رفتار مخاطبان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 53-65]

ی

  • یازرلو، علیرضا تحلیل نگرش‌های فرهنگی خانواده در حوزه‌ی آموزش کودکان کار و خیابان [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 67-80]
  • یزدانی، حمید رضا تحلیل نگرش‌های فرهنگی خانواده در حوزه‌ی آموزش کودکان کار و خیابان [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 67-80]